8 de xuño de 2016

Arte

O descubrimento da arte prehistórica é bastante recente, remóntase ao século XIX, coincidindo co nacemento da Prehistoria como ciencia. Ao enfrontarse na actualidade á arte paleolítica pódese sentir unha maior ou menor admiración por ela, pero acéptase a súa antigüidade e autenticidade. Con todo, non sempre foi así.

O primeiro achado de arte parietal, acaecido en 1879, a cova de Altamira (Cantabria, España), non só foi posto en cuestión, senón que ao seu descubridor tachóuselle de falsario.

A negación da autenticidade destes achados fundamentábase en que era inadmisible que aqueles primitivos puidesen ter unha tecnoloxía ou unha habilidade que lles permitise realizar esas obras.
Aduciuse que, ao carecer de sistemas «modernos» de iluminación, era imposible que pintasen na escuridade das cavernas e que as pinturas, gravados e esculturas estaban demasiado ben feitos para ser daqueles tempos. Loxicamente, se se dubidaba da contemporaneidad do home e o mamut, como admitir a autoría dunhas pinturas ou gravados realizados con semellante mestría?



Ningún comentario:

Publicar un comentario

Nota: só un membro deste blog pode publicar comentarios.